ADVERTISEMENT

Page 14 of 139 FirstFirst ... 41011121314151617182464114 ... LastLast
Results 261 to 280 of 2777
  1. #261
    Addicted Cruiser bondkiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    NYC!
    Age
    28
    Posts
    1,235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    26

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Is there gonna be a sunday shred this week?


  2. ADVERTISEMENT


  3. #262
    Addicted Cruiser Virus91's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KILLA CALI
    Posts
    1,064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    27

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    yeah i believe so but i think its raining this weekend
    Im selling all my skateboarden stuffz

    http://www.silverfishlongboarding.com/forum/classifieds/showproduct.php?product=5201

  4. #263
    Stoked! wiredexile's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Jersey City, NJ
    Age
    25
    Posts
    18
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    0

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    If im not too busy im gonna try and make it to the 330 CP skate

  5. #264
    Addicted Cruiser bondkiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    NYC!
    Age
    28
    Posts
    1,235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    26

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Weather channel says rain on monday, and just "breezy" on sunday

  6. #265
    Addicted Cruiser ZuMBLe's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    New York
    Age
    35
    Posts
    1,101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    28

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Looks like rain Mon and Tuesday.. May have to cancel the tuesday ride.

  7. #266
    Concrete Kahuna EhTeam420's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    631 Long Island
    Posts
    3,015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    138

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    it's gorgeous today, i wish i was in manhattan
    i'm busy as hell here at my store

    I WANNA SKATE!

    I gotta try and slap on my stimulus wheels, fix my pucks, and clean all of the grimey sh!t off of my Reds that are in my InHeats while I'm here

    youtube.com/LongIslandLongBoard
    sidewaysculture.tumblr.com

    | TNT | TKS | ES |

  8. #267
    Addicted Cruiser Virus91's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KILLA CALI
    Posts
    1,064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    27

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    yeah man today is nice! plus 2 group skates today
    ive been doin group skates like all week man lol my leg was CRAMPIN last nite
    Im selling all my skateboarden stuffz

    http://www.silverfishlongboarding.com/forum/classifieds/showproduct.php?product=5201

  9. #268
    Addicted Cruiser ZuMBLe's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    New York
    Age
    35
    Posts
    1,101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    28

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    I'll be in CP late tonight with my gf.. If you see us.. come by say hi. She plans to ride her Hypercarve 47, and if she does, I'll probably ride my sector 9 cloud 9. I have a feeling she's going to take my new complex though. =)

  10. #269
    Addicted Cruiser Virus91's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KILLA CALI
    Posts
    1,064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    27

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Quote Originally Posted by ZuMBLe View Post
    I'll be in CP late tonight with my gf.. If you see us.. come by say hi. She plans to ride her Hypercarve 47, and if she does, I'll probably ride my sector 9 cloud 9. I have a feeling she's going to take my new complex though. =)
    yeah man longboard dates ftw! lol of course shes gonna take the complex Im on my way to pick up a apex 37 deck hehe ill skate with u guys tonight

    EDIT: I MIGHT skate with you guys tonight. I forgot about the rip! gonna be my first one
    Im selling all my skateboarden stuffz

    http://www.silverfishlongboarding.com/forum/classifieds/showproduct.php?product=5201

  11. #270
    Concrete Kahuna EhTeam420's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    631 Long Island
    Posts
    3,015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    138

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    virus, you skating those ice creams my dude?

    youtube.com/LongIslandLongBoard
    sidewaysculture.tumblr.com

    | TNT | TKS | ES |

  12. #271
    Addicted Cruiser ZuMBLe's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    New York
    Age
    35
    Posts
    1,101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    28

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Don't worry about it if you can't make it.. I'm in good company.. =P But if you happen to ride CP and see us, drop by and say hi.


    Quote Originally Posted by Virus91 View Post
    yeah man longboard dates ftw! lol of course shes gonna take the complex Im on my way to pick up a apex 37 deck hehe ill skate with u guys tonight

    EDIT: I MIGHT skate with you guys tonight. I forgot about the rip! gonna be my first one

  13. #272
    Addicted Cruiser ZuMBLe's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    New York
    Age
    35
    Posts
    1,101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    28

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Sounds like someone is getting ready to do a bit of sliding...


    Quote Originally Posted by EhTeam420 View Post
    I gotta try and slap on my stimulus wheels, fix my pucks, and clean all of the grimey sh!t off of my Reds that are in my InHeats while I'm here

  14. #273
    Addicted Cruiser bondkiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    NYC!
    Age
    28
    Posts
    1,235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    26

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    I was thinking of heading out to central park when the sun goes down lol I hate being hot even though its only 72ish outside

  15. #274
    Addicted Cruiser bondkiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    NYC!
    Age
    28
    Posts
    1,235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    26

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Yooo zumble you still coming to the park? If you are keep an eye out for me I'm here now..

  16. #275
    Addicted Cruiser bondkiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    NYC!
    Age
    28
    Posts
    1,235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    26

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Hey, just so everyone knows, due to rain on tuesday, were moving tasty tuesday to thursday this upcoming week.
    --
    REMEMBER tasty tuesday will be on thursday (due to rain)

  17. #276
    Addicted Cruiser Virus91's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KILLA CALI
    Posts
    1,064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    27

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Quote Originally Posted by EhTeam420 View Post
    virus, you skating those ice creams my dude?
    yeah i have! i skated my roomies shoes today bc i was doing heavy riding lol but yeah they fit just fine, thanks again dude!
    Im selling all my skateboarden stuffz

    http://www.silverfishlongboarding.com/forum/classifieds/showproduct.php?product=5201

  18. #277
    Concrete Kahuna EhTeam420's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    631 Long Island
    Posts
    3,015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    138

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Quote Originally Posted by Virus91 View Post
    yeah i have! i skated my roomies shoes today bc i was doing heavy riding lol but yeah they fit just fine, thanks again dude!
    haha, no problem man, keeping them icy i see
    i stuck my stimulus wheels on my chinook today for some slides, those soles grip that griptape sooo nciely, haha.



    Tasty Thursday huh?
    That might work, I'll see if I can gather the troops.

    youtube.com/LongIslandLongBoard
    sidewaysculture.tumblr.com

    | TNT | TKS | ES |

  19. #278
    Addicted Cruiser bondkiller's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    NYC!
    Age
    28
    Posts
    1,235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    26

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Yup tasty thursday this week lol, and we're gonna make sure that everyone knows its just a chill group skate, like a CRUISE not a race. If anyone doesn't like it, they can go race and we'll cruise at our own pace. And on the other hand me and virus were talking about it today and thinking of setting up races for those people as long as they understand that when we get back out on the street its just a mellow cruise, and we gotta watch each others backs..

  20. #279
    Longskateaholic SOYONE's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    N.J./N.Y.
    Age
    33
    Posts
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    8

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    Thursday i'll be there...u should call this Tasty TnT sessions

  21. #280
    Addicted Cruiser Virus91's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    KILLA CALI
    Posts
    1,064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    27

    Default Re: Official TASTY TUESDAY thread!

    that sounds tight lol Tasty Tnts........
    im really diggin this new board though! 180s are easy peezy... and its symetrical!
    Im selling all my skateboarden stuffz

    http://www.silverfishlongboarding.com/forum/classifieds/showproduct.php?product=5201

Page 14 of 139 FirstFirst ... 41011121314151617182464114 ... LastLast

ADVERTISEMENT



OUR SPONSORS


Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Join Silverfish