hey suzan!
welkom, nog een nederlander erbij
ja er zijn wel een paar plaatsen
rotterdam ben ik afgelopen vrijdag geweest m,et een gozer van hier, aerosoul, was erg geslaagd... mischien leuk om een keer met zenm 3en af te spreken??
groeten
sjoerd AKA boarderbikkel
Oh eindelijk! haha. Zijn jullie maar met z'n tweeen? Echt weinig hier in Nederland....nou misschien komen er binnenkort meer. Ik las namelijk laatst in de 'starstyle' (een vrouwenblad) dat longboarden deze zomer in gaat worden, haha ben ik ook een keertje hip! lol .
Ik kan er echt nog niks van hoor...ik kan alleen maar een beetje vooruit rijden enz. Mijn vriend kan het beter (grrr), twee vriendinnen van mij willen het ook gaan doen .
Het lijkt me wel leuk om een keer af te spreken . Ik kan bijna altijd (denk ik), ik hoef toch niet zo heel veel naar school
ok
cool..
gewoon een keer afspreken... je vriend gaat dan vast ook wel mee, zijn we m,et zen 4en...
wauw, dan lijkt het net of er indardaad veel mensen longboarden..
maargoed, zullen we eerst ff wachten tot de sneeuw een beetje weg is?? ik had met aya ( aerosoul) afgesproken binnenkort een keer te gaan op woensdagavond, parkeergarages checken....
ik laat je wel weten als we gaan en hoe en wanneer
groeten
sjoerd
okee hallo dan....hiero nog een longboarder uit Nederland....dope spots zijn: snakerun in Oldenzaal, skatepark Almere, Soesterberg/Utrechte Heuvelrug als je lekker snel naar benden wilt carven, Spaarnwoude bij Amsterdam waar je ook lekker kunt scheuren.....ben altijd in voor nieuwe spots!
dope man (&vrouw ), meer boarders erbij! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Lijkt me inderdaad leuk een keer met een hele groep een afspraak te zetten.
Wat goede spots betreft, Volgens mij hé Sjoerd, is de Brienenoord brug wel een goede spot. Vandaag even geweest (met de goede lagers eronder en hulp van een beetje ijs...), kan dus echt knoertehard gaan!
Maar goed, wat mij betreft, stel ik in mijn enthousiasme voor om a.s. weekend af te spreken? Of in de loop van a.s. week (neem aan dat jullie een ov jaarkaart hebben?)
'k hoor het wel.
Leuk! Hé, eindelijk meer gasten erbij in NL!
C-ya!
-Aya.
(Ps, Sjoerd, de handschoenen zijn nu wel goed gelukt. Ik had ze niet goed genoeg verhit. Ben benieuwd wanneer ze te kunnen checken!
-Enne, een leash werkt perfect! Heb vandaag de leash van mijn mountainboard geprobeerd en ging wel oké. Aan mijn trucks geknoopt. Voordeel van deze leashe'es zijn is dat ze niet zo idioot lang zijn als de surf leashes, hooguit een metertje of 1.
Zie:
Die van Kheo heb ik, is fijner dan de leash van earthboard e.d.
Of je kan high-tech gaan en een speciale rol leash gebruiken uit de kitesurf sport. Deze leah wordt uitgerold en ingerold bij een crash. Je zeult dus geen leash met je mee van een x-aantal meter en tis best sterk
zie: http://www.flysurfer.nl/winkel/index.php
klik hier op button kitesurf en dan op button safety. Halverwege zie je de flysurfer roll leash.
Hoop dat je er wat aan hebt.)
Mijn ervaring met bruggen is, dat het niet hard genoeg gaat omdat het hellings % niet genoeg is. Bij Spaarnwoude of Soesterberg hebben we snelheden van 50 km/u geklokt, en je hebt daar weinig verkeer in het weekend.
Ik kom uit Rotterdam, geboren en getogen.
50 km/uur... Pfoeh! Maak je niet echt vaak mee in Rotterdam
heb momenteel een Indiana 95 op Independent 215 trucks in combi met krypto classics. Wielen varieer ik vaak. verder een powell kreski tribal, Kheo mountainboard, MBS comp 16 Mountainboard (gebroken nu , wordt weer gerepareerd)
Had een turner downhill en wat meer zooi. Rol het meest met de Indiana.
En welke quiver heb jij?
Lijkt me dope om een keer met zijn allen een tijd te zetten.
groet,
-Aya.
good spots to ride will be the vondelpark, a park in the middle of the city. furthermore there aren't that much good spots in amsterdam, just because most of the city isn't asphalt, but just little stones.... but you should check out the vondelpark! it's nice, with lots of people skating there and the weather will be very good this weekend!
have some fun!
pm me if you stay longer in the netherlands, because my schedule is full for this weekend, but after that it's empty, so maybe we can skate together...
Hey Marbles,
Good to hear you are giving our cold and wet country a visit
Vondelpark is indeed a good place to cruise, better get your self a return ticket to another city with more asphalt (no asphalt in Amsterdam )
Let me know, perhaps we could have joined roll. I am living in Rotterdam, wich is 25 minutes by train from Amsterdam. Your damage will aproximatly be 17 euro's (17 US Dollars.)
Rotterdam is built on smooth asphalt
Give me pm or mail me if interested:
Hey, Hiero nog een Nederlander!! Ik kan er nog helemaal niks van maar wil het heel graag leren.. Moet eerst even andere (zachtere)wielen kopen.. Suzan, wanneer gaan we weer longboarden??
Oh ja, In nijmegen kan je ook goed longboarden.. lekker veel heuvels enzo.. en als het geen koopzondag is het heerlijk rustig in de stad op zondag.. Dus kom maar allemaal naar Nijmegen!!