At least two guys on the forum are from Sweden. I haven't seen any posts from them recently.
I lived in Sweden for two years, in various cities. Pretty much any of the cities in central Sweden would be good, since Sweden is the hills remaining from the mountains after the ice age glaciers got done with them.
What city do you have your condo in? Talar du Svensk?
stockhom, i travel all over, there i co own a bi g co, there i usually dont go there but like maybe twice a year, but i think i have talked to one of the guys from sweden earlier, my parents live there, both born there, i was born in the US, but my hold family lives there, except for one uncle
i'm swedish and just got my forst board a week ago (already addict).
Lot'sa nice beginner hills around my town. But not many steep hills without heavy traffic.
But longboards are more or less unheard of here....i know maybe...three of four poeple who longboard reguarly and a few more that know what a longboard actually is.
I get lot's of looks and stares when i'm out boarding..
Var i Sverige bor du? Jag bodde i Sverige 1973 - 1975, och tyckte mycket om det. Jag stannade i Örebro, Malmö, Stockholm, Göteborg, Hamstad, o Kalmar. Aldrig longboarded i Sverige. Som ses, är jag i meddel ålders tid... Användare Rasta är den senaste Svensk på Silverfish. Du kan kanske private message (pm) honom.
Jag bor i Helsingborg (par mil ovanför Malmö).
Inte illa att komma ihåg så mycket svenska efter 25 år.
Vad gjorde du i sverige?
Här nere i södra sverige är det ganska platt oftast, men undantag för mindre backar och kullar. Inga riktiga berg eller liknande (inte för att jag skulle våga mig på ett änn, men tids nog, så).
Cruisar oftast
Jag var missionär för Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga (Mormon kyrkan). Jag åkte till Helsingborg en gång. Samt Lund.
Ibland lynsnar jag till Sveriges Radio. Och, läser Svenksa Dagbladet.
Ah, i got it Yep, sounds like a plan, when do you wanna go ?
Oh, and in case he is reading, who is the longboarder I passed near the town hall on Sunday lunchtime ? There was a little checking out of each others boards when we went past )
Gaylon:
Ah, hur gick det, om man får fråga? Jag har aldrig mött många djupt religiösa människor häromkring.
Jag tyckte mycket om att tala med tänkande Svenskar om vår religion. Det var faktisk inte många som var intresserad. Jag hade del med endast en som omvände se till vår kyrka. Vi får inte diskutera religion på allmänt forum, men PM mig om du vill tala mer om det. Det skulle vara intressant för mig.